פורסם ב- 3 תגובות

עגלות בובה אחרונות לקיץ זה והזמנה למכירה

עגלות מקש

בניגוד לכל אחד אחר שאני מכירה, ובניגוד לעצתם של כל אנשי השיווק, ליין המוצרים שלי מצומצם.

גלגלי עץ לעגלה

אני אוהבת לחשוב שאני מתמקדת באיכות. אחת לאיזה זמן, שניה לפני שאני משעממת את עצמי למוות, אני מגוונת במוצר חדש.

הרצל תמיד אומר לי "את חייבת לגוון". "אני יודעת, אתה צודק, אני אגיע אלייך השבוע להתאמן על סלים מרובעים, נשבעת". סלים מרובעים זה עולם אחר ומסעיר. הבסיס נקלע בצורה אחרת, הפינות מהוות קרקע לפורענות והסיומת, אוי הסיומת של המרובעים האלה. אבל הם כל כך יפים שפשוט חייבים לקלוע אותם. חייבים. שבוע הבא, אני נשבעת לעצמי ולו ואני באמת מתכוונת לזה, אבל איכשהו יוצא שהדיאלוג הזה חוזר על עצמו מדי שבוע. יש סיכוי סביר שאני הקולעת היחידה בעולם שקולעת רק מוצר אחד ומזל שהם לא קוראים עברית, בטח היו מעיפים אותי כבר מקסטת הקולעים.

אז אחרי שקלעתי 15 עגלות בובה ברצף וסיימתי את מלאי חומרי הגלם לעגלות שהיה ברשותי (לידיעת הנוסעים – זה אומר שעד החורף פס הייצור של העגלות מושבת), אני מגוונת. טוב, אולי לא לזה הרצל התכוון כשאמר שאני חייבת לגוון, אבל בשבילי זה גיוון. הפעם גיוונתי בציוד משלים לעגלות בובה הקלועות – סט מצעים (מהודר!) לעגלה. המצעים – כרית ושמיכה מבדים מתוקים ובצבעים שתואמים את צבעי המזרן של העגלה. כבר הרבה זמן שאני רוצה לכתוב פוסט על בדים, על התשוקה שלי, הטעם שלי וגם האובססיה, עכשיו זו יכלה להיות הזדמנות טוב, לו רק היו לי יומיים-שלושה פנויים. אבל גם זה יגיע. בינתיים במקום לקרוא על זה תוכלו לקנות ולעטוף את הבובות בערבים שהולכים ומתקררים.

עגלה מקש

סט המצעים יושק כרגע במהדורה מוגבלת לקראת אירוע מכירה שיתקיים בסוף השבוע הקרוב בכפר הס בסטודיו של עדילי שמציע גן שעשועים לחובבי אקססוריז ודברים יפים. בית המלאכה שלה ממוקם במחסן תבואה שבעזרת הרבה דמיון, עבודה ובטח אי אלו שקלים, הפך לחלל תצוגה מרשים, שמוצף בקרני שמש שמתעלפות לתוכו ונשברות מול קרירות המיזוג. בתוך הסילו שלל חרוזים, תכשיטים, סיכות, שמלות, נעליים, תיקים, מחברות, מוצרי נייר ובעצם כל מה שאפשר לפנטז עליו במין כל-בו של טעם טוב. במכירה יתארחו בין יתר עופרה שמייצרת מטבחי עץ לילדים, פינות איפור ובסטות שוק; דיקלה שסורגת שטיחים עגולים מרהיבים וכביסים; נויה שמעצבת את בגדי הילדים הכי יפים שאפשר למצוא חוץ מH&M-,היידי שמייצרת את תיקי העגלה הכי בסטייל, ויהיו גם כובעים סרוגים מדליקים, מתנות לידה, טקסטיל לילדים ושאר דברים נהדרים שחייהם של תינוקות אינם חיים בלעדיהם. אל תחמיצו.

חמישי (מחר) משעה 18 ועד 11 בלילה וששי משעה 9 ועד 14. לכפר הס נוסעים צפונה על כביש 4 ופונים ימים בצומת בני דור. משם ממשיכים ישר ופונים ימינה לפי השילוט לכפר הס. ממשיכים ישר ובכיכר הראשונה פונים שמאלה. נוסעים עוד כמה מטרים ותראו את סילו משמאלכם. האזור יהיה משולט ואני בטוחה שתגיעו בבטחה. הנה הצצה. וגם הוכחה שצריך להשאיר את העיסוק הגרפי למישהו אחר.